Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Κου ΜΠΕΓΚΑ 26/9/12

Κύριε Πρόεδρε του Συλλόγου,
Όπως γνωρίζετε, τα τελευταία 9 χρόνια κατοικώ στην οδό Αλιστράτης αρ. 18. Επίσης, αυτά τα 9 χρόνια βρίσκονται μπροστά στην είσοδο της κατοικίας μου οι κάδοι απορριμμάτων του Δήμου. Όλα αυτά τα χρόνια συμβαίνει το εξής : Δεκάδες αυτοκίνητα σταματούν καθημερινά και πετούν τα απορρίμματά τους στους συγκεκριμένους κάδους (άλλοι μέσα, άλλοι απλώς πετώντας τα) με αποτέλεσμα αφενός οι κάδοι να γεμίζουν αμέσως και να είναι μονίμως ανοιχτοί λόγω του όγκου των απορριμμάτων, αφετέρου να τοποθετούνται απορρίμματα παραπλεύρως των κάδων. Σε συνδυασμό με το ότι οι κάδοι βρίσκονται βόρεια των παραθύρων του σπιτιού μου, καταλαβαίνετε ότι το σπίτι μου έχει μονίμως άρωμα χωματερής. Επίσης, έχω αναγκαστεί να έχω στο σπίτι μου πάνω από δέκα γάτες προκειμένου να προφυλάξω την οικογένειά μου από τα τρωκτικά που μαζεύονται από την χωματερή που έχει δημιουργηθεί μπροστά στο σπίτι μου.
Κατά καιρούς είχα αναρωτηθεί γιατί όλοι πετούν τα απορρίμματά τους στους συγκεκριμένους κάδους και μάλιστα κουβαλώντας τα με το αυτοκίνητο. Σε ερώτησή μου στους  συγκεκριμένους κατοίκους, πήρα την ίδια απάντηση : ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΔΟΥΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.
Κατόπιν τούτου, περπάτησα όλη την γειτονιά μας και παρατήρησα το εξής : Οι οδοί Τσουνιά και Μεσσήνης και οι πάροδοι πλησίον των δρόμων αυτών δεν έχουν ούτε ένα κάδο,  ενώ απεναντίας η κατάσταση που περιέγραψα παραπάνω συμβαίνει στις οδούς Αλιστράτης, Στουντίου και Αγ. Ειρήνης και μάλιστα σε κάποια σημεία (Στουντίου – Αγ. Ειρήνης) η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη από αυτή που συμβαίνει μπροστά στο σπίτι μου.
Κατ’ επανάληψη σας έχω ενοχλήσει για το θέμα, χωρίς όμως να έχει αλλάξει η κατάσταση μέχρι σήμερα. Κατόπιν της τελευταίας τηλεφωνικής μας επικοινωνίας την 23/9/2012 και αφού κατάλαβα  από τα λεγόμενά σας ότι τόσο ο Δήμος όσο και το Διοικητικό σας Συμβούλιο δεν έχουν την διάθεση να αγγίξουν το θέμα προκειμένου να μην έρθουν σε προστριβή με κάποιους κατοίκους και σε συνδυασμό με το ότι μέλη του Διοικητικού σας Συμβουλίου κατ’ επανάληψη πετούν τα απορρίμματά τους με την μέθοδο του αυτοκινήτου μπροστά στο σπίτι μου, αποφάσισα να δώσω λύση στο θέμα μόνος μου.
Την 25/9/2012 μετακίνησα τον ένα κάδο (πράσινο) στην διασταύρωση Τσουνιά και Παμίσου και μετά από λίγη ώρα τον είδα να επιστρέφει. Πήγα και βρήκα τον γείτονα που τον επέστρεψε με τον οποίο και διατηρούσα άριστες σχέσεις προκειμένου να συζητήσουμε το θέμα. Εκεί κατάλαβα ότι για κάποιους κατοίκους το θέμα με τους κάδους είναι «αδιαπραγμάτευτο». Κάποιοι πιστεύουν ότι είναι πολίτες πρώτης διαλογής ενώ κάποιοι άλλοι είναι δεύτερης. Λοιπόν, η ανοχή μου μέχρι σήμερα δεν θα με χαρακτηρίσει ως πολίτη δεύτερης διαλογής, θα είμαι και εγώ πρώτης.
Σας δηλώνω ότι κάδοι απορριμμάτων ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ μέχρι να λυθεί το θέμα οριστικά.
Από χθες οι συγκεκριμένοι κάδοι βρίσκονται στη συμβολή Στουντίου και Αλιστράτης.
Έχω ενημερώσει τους κοντινούς γείτονες να πετούν τα απορρίμματά τους εκεί προκειμένου να μην επιβαρύνουμε και άλλο τους υπόλοιπους κάδους.
Η λύση είναι η εξής:
Προσωρινή άμεση τοποθέτηση κάδων σε όλες ανεξαιρέτως τις διασταυρώσεις και μεταβίβαση αιτήματος στον Δήμο για χωροθέτηση των κάδων κατόπιν ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ που ασφαλώς θα βασίζεται σε πληθυσμιακά και οικονομοτεχνικά (αποκλειστικά) κριτήρια προκειμένου να λυθεί το θέμα οριστικά.
Κάθε άλλη λύση, θα οδηγήσει εκ των πραγμάτων, και άλλους κατοίκους να αντιδράσουν με τον ίδιο τρόπο με αποτέλεσμα σε λίγο καιρό να μεταφέρουμε όλοι τα σκουπίδια μας σε άλλους Δήμους με την νεοελληνική μέθοδο του αυτοκινήτου.


Με εκτίμηση,
Μαρούσι 26/9/2012


ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΠΕΓΚΑΣ

1 σχόλιο: